Firmy reklamują się na różne sposoby, każdego dnia wymyślając coraz to bardziej niespodziewane i kreatywne rozwiązania. Kluczem jest dotarcie do jak największej liczby ludzi, którzy mogą w przyszłości skorzystać z usług świadczonych przez daną firmę.
I choć wydaje się, że reklamy są w dużej mierze nieskuteczne, to liczby nie kłamią – dobrze przygotowane i zaserwowane reklamy niemalże zawsze wiążą się z dużym wzrostem zysków dla firmy.
W czasach gdy na rynku nieustannie pojawia się nowy przeciwnik i rywalizacja jest nieubłagana, każdy przedsiębiorca musi zainwestować w reklamę aby utrzymać swoją pozycję i nie dać zmiażdżyć się swojej konkurencji. Reklama musi charakteryzować się wieloma cechami, jak uniwersalnością przekazu, ale przede wszystkim musi być kreatywna.
Kreatywność zwraca uwagę konsumenta i dzięki temu dana marka pozostaje w umyśle, w przyszłości skutkując skorzystaniem z usługi jaką świadczy dana firma. Jednym z kreatywnych rozwiązań po które sięga coraz to więcej firm jest reklamowanie się za pomocą… słodyczy. A mówiąc dokładniej poprzez cukierki z logo firmy. Każdy lubi zjeść czasami coś słodkiego. Jeżeli po odwinięciu papierka z cukierka ktoś znajdzie logo firmy zamiast gładkiej powierzchni cukierka, na pewno zwróci na to uwagę. Zatem cukierki z logo spełniają dwie podstawowe cechy reklamy – mają szansę dotrzeć do jak największego grona odbiorców i zwracają ich uwagę. Dlatego też cukierki z logo firmy są potencjalnie bardzo dobrym sposobem, aby reklamować swoje usługi. Każdy przedsiębiorca powinien rozważyć użyciu cukierków jako formy reklamy swojej działalności.